Story Saya + Hidup Saya

candid candid :)
Friday 27 July 2012 ? 0 Atashinchi ?

before ke kelas . candid with nazera :) i love you so much darl

before turun ke cafe :p sempat lagi candid . HAHA!



going to class . candid with my darls nazera, hajar , amalina


candid before pergi pasar malam


amalina,nazera,izzati,naqibah



sebenarnya gambara-ganbar yang kat atas ni saja jehh saya masukkan . malas nak story pasal common test tadi . lupakanlah . kita teruskan dengan common test esok . ingat esok pukul 8.30-10.00 a.m.saya langsungg tak study lagi .nampak tak ? sekarang nihhh baru terhegeh-hegeh nak baca .ni lah padahnya study last minute.malam nihhh alamatnya kene overnightlah .ada sesiapa tak nak temankan ? *cuba angkat tangan sikit* HAIHHHH semalam punnn overnight jugakkk sebab baca FAR . hari nihhh saya dan roomate bercadang nak sahur kat cafe maybe dalam pukul 2.00 a.m sekejap lagi kami turun, see you guys kat bawah .apalah yang akan keluar sebagai jawapan esokk ehhh , mesti lawakkan mesti ada macam macam version jawapan esokkk .kita tunggu dan lihat sahajalah.btw good luck untuk esokkk . harap harap jangan terbabas dahlah esokkk . nanti tak pasal pasal masukkk lambat pulakkk time test.nak study AIS .tolonglah jadikan hati saya macam AIS supaya dapat study AIS dengan senang.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction