Story Saya + Hidup Saya

commom test
Thursday 26 July 2012 ? 0 Atashinchi ?
السلام عليكم esokk saya ada common test FAR dan hari sabtu common test untuk AIS pulakkk .pening pening dah lah banyak sangat nak kene baca . HAIHHH stresss . mintak mintak lah esok dipermudahkan segala urusanku.amin amin :) mohon sangat ape yang di baca malam nihhh keluar esok . harini semua berserabut . roomate saya kelang kabut settlekan MARA sbb esok dah nak kene hantar . mudah-mudahan common test esok soalannya tidaklah susah sangat mohon sangat soalan senang. YA ALLAH makbulkanlah permintaan hambamu ini :) FAR baru baca sikit jehhh . AIS lagilah tak baca langsung dalam kelas lecturer ajar punnn tidur jehh keje . HAIHHH apalah nak jadi nihhh . kamu semua jangan tiru perangai saya tahu . saya memang jenis yang suka study last minute . sebab saya kalau study awal awal nanti semua yang dah di study tuhh lupa balik .HAHA! lawak kan ? memang susahlah kalau semua keje nak buat last minute nihhh . nilah jadinya .


INGAT! DILARANG MENIRU SEMASA EXAM . kalau nak berjaya usaha lah sendiri . orang lain punnn penat baca kamu suka suka hati jehhh nak mintak jawapan kat dia . ini TAK ADILLAH .



btw good luck untuk esok dan tommorow . semoga dapat results yang cemerlang aminnn .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction